-
Číslo zásielky (obdržali ste ho v e-maile potvrdzujúcom odoslanie zásielky, je tiež na prepravnom liste):
*
-
Číslo objednávky alebo faktúry:
*
-
Meno a priezvisko:
*
-
Typ nezrovnalosti:
*
-
Popis nezrovnalostí:
*
-
Ďalšie poznámky týkajúce sa obsahu zásielky:
Bol poškodený kartón?
*
Bol možný zásah tretích strán (v prípade porušenia obalu alebo ochrannej firemnej pásky)?
*
Bol s dopravcom vypracovaný protokol o škode?
*
Poznámky:
*
-
Vaša emailová adresa:
*
Zadajte platnú emailovú adresu
-
Navrhovaný spôsob posúdenia reklamácie:
*
*
-
Prílohy (fotografie poškodeného balíka/výrobkov, Formulár na odstúpenie od zmluvy) (jeden súbor nemôže byť väčší ako 5 MB, sú povolené súbory *.gif, *.jpeg, *.pdf, *.tiff):