REKLAMÁCIE, VÝMENA A VRÁTENIE TOVARU
Ako podám reklamáciu? Pre podanie reklamácie vyplňte prosím Reklamačný formulár (kliknite sem), náš pracovník Vás bude čo najskôr po prijatí oznámenia kontaktovať.
Mám na vrátenie tovaru až 30 dní? Áno! Ako náš zákazník máte právo na vrátenie neporušeného tovaru do 30 dní od dátumu jeho prijatia.
Kedy dostanem odpoveď na svoju reklamáciu? Lehota na vybavenie reklamácie je až 14 dní.
Ako vrátim celú/časť objednávky? (týka sa to neporušených tovarov) Ak chcete vrátiť celú objednávku alebo jej časť, vyplňte elektronický formulár na odstúpenie od zmluvy (kliknite sem). Po obdržaní vás budeme kontaktovať a dohodneme si podrobnosti.
Dôležité: Prosíme, aby ste do balíka vložili príjmový doklad alebo informáciu s číslom objednávky, čo urýchli proces vrátenia tovaru. Ďakujeme!
Váš košík (...)
Produkt bol pridaný Produkt bol odstránený Do vášho košíka boli pridané produkty z iného zariadenia Váš košík sme obnovili z iného zariadenia
Hodnota košíka : ...