Pomoc

Objednávky
Ako môžem zadať objednávku? Objednávku je možné uskutočniť priamo na webových stránkach nášho obchodu a za týmto účelom je potrebné:
- pridať požadovaný produkt do košíka kliknutím na položku „Pridať do košíka“ na stránke produktu,
- po pridaní všetkých produktov, o ktoré máte záujem, sa vráťte späť do košíka a kliknite na „Pokračujte a vyberte si zdarma",
- vyplníte podrobnosti o preprave,
- zvolíte spôsob doručenia a spôsob platby,
- objednávku potvrdíte kliknutím na „Zadať objednávku“,
- Hotovo! :)
Musím si na uskutočnenie objednávky vytvoriť účet? Nie, na uskutočnenie objednávky v našom obchode nepotrebujete účet.
Aké sú výhody vlastníctva účtu? Po založení účtu máte možnosť:
- voľnej úpravy údajov o adrese,
- zmeniť e-mailovú adresu,
- sledovať históriu objednávok,
- pohodlne spravovať odbery,
- zmeniť heslo,
- vymazať svoj účet.
Kde mám zadať propagačný kód? Ak chcete použiť propagačný kód, kliknite na položku „Mám zľavový kód“ v košíku v prvom alebo poslednom kroku objednávky.
Môžem spojiť niekoľko objednávok do jednej? Keďže objednávky sa spracúvajú okamžite po ich zadaní, nie je bohužiaľ možné spojiť niekoľko objednávok do jednej. Ďakujeme za porozumenie.
Dostanem potvrdenie o mojej objednávke? Áno, po uskutočnení objednávky pošleme potvrdenie objednávky na uvedenú e-mailovú adresu, v ktorej nájdete zoznam objednaných produktov a údaje potrebné na jej vybavenie.
Môžem zrušiť objednávku? Keďže naším prvoradým cieľom je spracovať a doručiť vašu objednávku v čo najkratšom čase, hneď po zadaní objednávky ju okamžite odovzdáme na realizáciu. Preto, ak chcete zrušiť svoju objednávku, okamžite kontaktujte naše zákaznícke centrum.
Môžem aktualizovať objednávku, ktorá už bola zadaná? Keďže naším prvoradým cieľom je spracovať a doručiť vašu objednávku v čo najkratšom čase, hneď po odoslaní objednávky je táto okamžite postúpená na spracovanie, a preto nie je možné objednávky upravovať. Ďakujeme za porozumenie.
Čo je overený nákup? Vďaka označeniu „Overený nákup“ môžu zákazníci identifikovať recenzie zanechané inými užívateľmi, ktorí produkt v obchode Allnutrition skutočne zakúpili alebo použili.
Recenzie označujeme ako „Overený nákup“ iba v prípade, že bol produkt zakúpený alebo používaný prostredníctvom účtu na portáli Allnutrition a recenzia na rovnaký produkt bola vydaná rovnakým majiteľom účtu.
Neoznačené recenzie sú rovnako hodnotné, v ich prípade však nedokážeme určiť, či zákazník produkt zakúpil alebo použil v obchode Allnutrition.
Platby
Ako môžem zaplatiť za objednávku? Pri zadávaní objednávky si budete môcť zvoliť spôsob platby, aký Vám najviac vyhovuje. Možnosti, ktoré aktuálne ponúkame, sú: dobierka, bankový prevod, PayU - okamžitý prevod.
Ako overím stav platby? Stav platby môžete skontrolovať na karte objednávky, v záložke "História objednávok" na svojom účte.
Platba bola neúspešná, ako ju obnovím? Ak chcete vykonať platbu znova, kliknite na odkaz v e-maile s potvrdením objednávky alebo sa prihláste do svojho účtu v obchode, prejdite na kartu „História objednávok“ a potom na kartu „Podrobnosti objednávky“. Tam budete môcť platbu zopakovať alebo skontrolovať jej stav.
Bolo mi doručené oznámenie o nezaplatení, ale moja objednávka bola uhradená. Ak po zaplatení objednávky dostanete správu, že k nej nebola registrovaná platba, skontrolujte správnosť údajov, ktoré ste zadali pri potvrdení transakcie. Skontrolujte tiež prosím, či bola transakcia úspešná a dokončená. Ak vyššie uvedené kroky nepomôžu, kontaktujte naše centrum služieb zákazníkom, aby sme zistili príčinu problému.
Reklamácie A Vrátenie Tovaru
Ako podám reklamáciu? Pre podanie reklamácie vyplňte prosím Reklamačný formulár (kliknite sem), náš pracovník Vás bude čo najskôr po prijatí oznámenia kontaktovať.
Mám na vrátenie tovaru až 30 dní? Áno! Ako náš zákazník máte právo na vrátenie neporušeného tovaru do 30 dní od dátumu jeho prijatia.
Kedy dostanem odpoveď na svoju reklamáciu? Lehota na vybavenie reklamácie je až 14 dní.
Ako vrátim celú/časť objednávky? (týka sa to neporušených tovarov) Ak chcete vrátiť celú objednávku alebo jej časť, vyplňte elektronický formulár na odstúpenie od zmluvy (kliknite sem). Po obdržaní vás budeme kontaktovať a dohodneme si podrobnosti.
Dôležité: Prosíme, aby ste do balíka vložili príjmový doklad alebo informáciu s číslom objednávky, čo urýchli proces vrátenia tovaru. Ďakujeme!
Kam vrátiť tovar v prípade odstúpenia od zmluvy alebo reklamácie? Po dojednaní podrobností s našim Zákazníckym oddelením ohľadom vrátenia tovaru v prípade odstúpenia od zmluvy alebo reklamácie, vráťte prosím tovar na adresu:

Olza Logistic – Allnutrition, Súľov 46, 01352 Súľov-Hradná

Prosíme o starostlivé zabalenie tovaru a priloženie formulára na odstúpenie od zmluvy. V prípade ďalších otázok kontaktujte náš zákaznícky servis.
Vybavenie Objednávky
Dostanem informácie o zásielke? Hneď po zaslaní balíka dostanete e-mail so sledovacím číslom, pomocou ktorého budete môcť sledovať trasu balíka, navyše bude toto číslo priradené k objednávke vo vašom účte.
Ako dlho trvá vybavenie objednávky? Čas vybavenia objednávky závisí od zvoleného spôsobu doručenia a formy platby za objednávku. Objednávky s platbou „na dobierku“ sa vybavujú ihneď po ich odoslaní, pričom v prípade platby „vopred“ bankovým prevodom sa objednávka vybaví hneď, ako platbu obdržíme na účet.
Kedy obdržím tovar? V pracovných dňoch čas doručenia zásielky spravidla nepresahuje 3 pracovné dni od okamihu odovzdania zásielky prepravcovi. Môže sa však stať, že z náhodných príčin sa tento čas predĺži. V takom prípade kontaktujte naše centrum služieb zákazníkom.
Aké sú typy a náklady na dopravu? Všetky dostupné spôsoby dopravy a podrobný cenník nájdete tu. Náklady na dopravu sú viditeľné aj pri zadávaní objednávky a v súhrne objednávky.
Dostal som sledovacie číslo, ale je neaktívne, prečo? Sledovacie číslo zásielky vám bude zaslané ihneď po priradení k objednávke. Stáva sa však, že stav na webových stránkach dopravcu bude aktualizovaný až po niekoľkých hodinách, preto vám odporúčame skontrolovať ho znova po dlhšej dobe. Ak sa stav objednávky neaktualizuje do 24 hodín, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Dodanie
Čo ak ma kuriér nenájde doma? V prípade, že vás kuriér nezastihne doma, zanechá vám lístok s dátumom ďalšieho pokusu o doručenie alebo vás bude kontaktovať telefonicky a dohodne si s vami vhodný termín.
V zásielke sa nachádzal poškodený produkt, čo mám robiť? Ak sa po rozbalení balíka ukáže, že je tovar poškodený, reklamáciu uplatnite prostredníctvom Reklamačného formulára, ktorý je k dispozícii tu. Hneď ako žiadosť skontrolujeme, budeme vás kontaktovať, aby sme problém vyriešili.
Balík je zvonku poškodený, čo mám robiť? Ak pri odbere zásielky spozorujete nejaké nezrovnalosti, napr. zásielka je poškodená, premočená, prebalená, deravá alebo je polepená inými baliacimi páskami ako sú firemné pásky nášho obchodu, zásielku prosím nepreberajte a kontaktujte naše centrum služieb zákazníkom, aby sme mohli okamžite zadať novú objednávku.
V zásielke sa nachádzal nesprávny tovar, čo mám robiť? Ak sa po rozbalení balíka ukáže, že sa v ňom nachádza tovar, ktorý ste si neobjednali, reklamáciu uplatnite prostredníctvom Reklamačného formulára, ktorý je k dispozícii tu. Hneď ako žiadosť skontrolujeme, budeme vás kontaktovať, aby sme problém vyriešili.
Zásielka mi nebola doručená už dlhší čas, čo mám robiť? Ak váš balík nedorazil dlhšiu dobu, t. j. aspoň 7 pracovných dní, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom a my sa spojíme s dopravcom, aby sme problém vyriešili.
Môj Účet
Aké sú výhody vlastníctva účtu? Po založení účtu máte možnosť:
- voľnej úpravy údajov o adrese,
- zmeniť e-mailovú adresu,
- sledovať históriu objednávok,
- pohodlne spravovať odbery,
- zmeniť heslo,
- vymazať svoj účet.
Ako si založím účet? Ak si chcete vytvoriť účet, kliknite sem a postupujte podľa zobrazených pokynov.
Ako zmením svoju e-mailovú adresu? Ak chcete zmeniť svoju e-mailovú adresu, prihláste sa do svojho účtu a potom prejdite na záložku „Moje údaje“, kde v ľavom dolnom rohu nájdete možnosť „Zmeniť e-mailovú adresu“. Potom postupujte podľa zobrazených pokynov.
Ako si zmením heslo? Ak chcete zmeniť svoje heslo, prihláste sa do svojho účtu a potom prejdite na záložku „Zmeniť heslo“. Potom postupujte podľa zobrazených pokynov.
Ako vymažem účet? Ak chcete vymazať účet v našom obchode, prihláste sa do svojho účtu a potom prejdite na záložku „Moje údaje“, kde v pravom dolnom rohu nájdete možnosť „Chcem vymazať svoj účet z obchodu“. Potom postupujte podľa zobrazených pokynov.
Ako sa odhlásim z odberu? Ak chcete zrušiť odber, prihláste sa do svojho účtu, potom prejdite na kartu „Odber“, zrušte svoj súhlas s odberom a uložte zmeny.
Váš košík (...)
Produkt bol pridaný Produkt bol odstránený Do vášho košíka boli pridané produkty z iného zariadenia Váš košík sme obnovili z iného zariadenia
Hodnota košíka : ...