Objednávku je možné uskutočniť priamo na webových stránkach nášho obchodu a za týmto účelom je potrebné:
- pridať požadovaný produkt do košíka kliknutím na položku „Pridať do košíka“ na stránke produktu,
- po pridaní všetkých produktov, o ktoré máte záujem, sa vráťte späť do košíka a kliknite na „Pokračujte a vyberte si zdarma",
- vyplníte podrobnosti o preprave,
- zvolíte spôsob doručenia a spôsob platby,
- objednávku potvrdíte kliknutím na „Zadať objednávku“,
- Hotovo! :)
Nie, na uskutočnenie objednávky v našom obchode nepotrebujete účet.
Po založení účtu máte možnosť:
- voľnej úpravy údajov o adrese,
- zmeniť e-mailovú adresu,
- sledovať históriu objednávok,
- pohodlne spravovať odbery,
- zmeniť heslo,
- vymazať svoj účet.
Ak chcete použiť propagačný kód, kliknite na položku „Pridať kupón“ v košíku v prvom alebo poslednom kroku objednávky.
Keďže objednávky sa spracúvajú okamžite po ich zadaní, nie je bohužiaľ možné spojiť niekoľko objednávok do jednej. Ďakujeme za porozumenie.
Áno, po uskutočnení objednávky pošleme potvrdenie objednávky na uvedenú e-mailovú adresu, v ktorej nájdete zoznam objednaných produktov a údaje potrebné na jej vybavenie.
Keďže naším prvoradým cieľom je spracovať a doručiť vašu objednávku v čo najkratšom čase, hneď po zadaní objednávky ju okamžite odovzdáme na realizáciu. Preto, ak chcete zrušiť svoju objednávku, okamžite kontaktujte naše zákaznícke centrum.
Keďže naším prvoradým cieľom je spracovať a doručiť vašu objednávku v čo najkratšom čase, hneď po odoslaní objednávky je táto okamžite postúpená na spracovanie, a preto nie je možné objednávky upravovať. Ďakujeme za porozumenie.
Vďaka označeniu „Overený nákup“ môžu zákazníci identifikovať recenzie zanechané
inými užívateľmi, ktorí produkt v obchode Allnutrition skutočne zakúpili alebo použili.
Recenzie označujeme ako „Overený nákup“ iba v prípade, že bol produkt zakúpený
alebo používaný prostredníctvom účtu na portáli Allnutrition a recenzia na rovnaký produkt
bola vydaná rovnakým majiteľom účtu.
Neoznačené recenzie sú rovnako hodnotné, v ich prípade však nedokážeme určiť, či
zákazník produkt zakúpil alebo použil v obchode Allnutrition.